Verzenden en bezorgen

Iedere dag verpakken, verzenden en bezorgen wij, samen met onze verzendpartners, bestellingen bij onze klanten. In meer dan 95% van de gevallen leveren wij binnen de belofte die wij voorafgaand aan de bestelling hebben gecommuniceerd. Heb je een vraag over dit onderwerp? Bekijk hier de antwoorden op de veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen over verzenden en bezorgen

Betaal ik verzendkosten?

Voor bestellingen boven de €79 betaal je geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €25 betaal je €5,95 verzendkosten. Tussen de €25 en €79 rekenen wij €3,95 verzendkosten. Deze kosten worden in de winkelwagen toegevoegd.

Welke vervoerder levert mijn pakket af?

Binnen Nederland versturen wij alle pakketten met DHL. In België wordt thuislevering voltooid middels PostNL. Als je kiest voor een servicepunt, verloopt dit via DHL.


Wil je het pakket bij een pakketpunt laten afleveren? Dan kan je dat aangeven bij de verzendmethoden. Wanneer het punt er niet tussen staat, kunnen we helaas niet bij het desbetreffende punt leveren. Handmatig een pakketpunt invullen bij het afleveradres zal niet werken: het pakket wordt namelijk retour afzender gestuurd.

Kan ik de manier van bezorging of de bezorgtijd wijzigen?

Komt de geplande bezorgtijd niet uit? Of wil je jouw pakket toch liever ophalen bij een DHL Servicepoint? In de applicatie van de bezorgdienst wijzig je eenvoudig het moment en/of de locatie van de bezorging. Dit kun je doen vanaf de dag voor het geplande bezorgmoment. Ook via de track & trace kan je de voorkeuren aanpassen.

Is mijn bestelling al verstuurd? Ik heb namelijk geen track & trace ontvangen.

Zodra je bestelling is verwerkt en verstuurd, ontvang je vanuit ons een verzendbevestiging met een track en trace link.


Is het emailadres misschien niet goed ingevuld, neem dan contact op met de customer service, zij kunnen het voor je nakijken. Je vindt het ordernummer bij de betaling van je bestelling in je bankgegevens.


Indien je een bestelling met personalisatie hebt besteld, krijg je een track & trace die de eerste dagen niet werkt. Op het moment dat de bestelling naar de personalisatie-afdeling gaat wordt de track & trace geactiveerd. De track & trace wordt pas actief wanneer het pakket in bezit is van de vervoerder. Dit kan tot vijf werkdagen na het ontvangen van de track & trace zijn.

De track & trace geeft geen updates meer, wanneer mag ik het pakket ontvangen?

Geen zorgen! Waarschijnlijk is er een kleine vertraging in het verzenden. Wacht hierbij 24 uur af om te zien of er een update volgt. Indien er na 24 uur geen update meer is, raden we je aan om contact op te nemen met onze customer service. Zij kijken met je mee en starten eventueel een onderzoek bij de vervoerder op.

Mijn track & trace geeft aan dat het is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen?

Het gebeurt wel eens dat de bezorger het pakket bij de buren levert of op de afgesproken plek. De afgesproken plek heb je zelf ingesteld in de applicatie van de bezorgdienst en kan je terugvinden via de instellingen van de applicatie.  


Mocht het pakket niet geleverd zijn bij jou, de buren of op de afgesproken plek, neem dan contact op met onze customer service via WhatsApp. Zij starten dan een onderzoek bij de bezorgdienst.

Via de track & trace zie ik dat mijn adres niet klopt, wat nu?

Wanneer de verzendsticker is geprint, kunnen wij helaas het adres niet meer wijzigen. Als het om een kleine typfout gaat, zoals het huisnummer, raden wij je aan om contact op te nemen met die buren. Een andere mogelijkheid is om het afleveradres te wijzigen naar een pakketpunt, dit doe je via de track & trace.

Mijn bestelling is geleverd, maar ik mis een artikel. Wanneer kan ik deze verwachten?

In de verzendbevestiging die je van ons hebt ontvangen, zie je de artikelen die bij jou geleverd moeten zijn. Staan hier alle artikelen op maar mis je toch een artikel? Neem dan contact op met onze customer service, stuur hierbij een foto van het pakket mee zoals je deze hebt ontvangen.

De bestelling is geleverd, maar er zit een verkeerd artikel in het pakket. Hoe verkrijg ik het juiste artikel?

Het kan helaas voorkomen dat er een fout is gemaakt door ons, onze excuses hiervoor! De fout kan optreden tijdens het inpakken van de bestelling of bij het uploaden van de afbeelding(en) of beschrijving van het artikel. Uiteraard willen wij deze fout herstellen en dit probleem voor je oplossen. Om te controleren of wij het juiste artikel bij je kunnen leveren, ontvangen we graag de barcode van het verkeerde artikel dat je hebt ontvangen. Zo voorkomen we samen dat er nogmaals een verkeerd artikel wordt verzonden!


Uiteraard is het retourneren van het verkeerde artikel kosteloos.

Mijn bestelling is retour afzender gestuurd. Hoe ontvang ik deze alsnog?

Wanneer je deze melding in de track & trace ziet, kan je contact opnemen met onze customer service via WhatsApp. Zij maken een melding om het pakket opnieuw te verzenden en controleren het adres om te voorkomen dat het pakket nogmaals retour-afzender wordt gestuurd.


Heb je het pakket snel nodig en wens je liever het aankoopbedrag terug te hebben? Dan hoef je geen contact op te nemen en wordt het aankoopbedrag binnen twee weken na aflevering in het magazijn terugbetaald.

 

Niet het antwoord op je vraag gevonden? Neem contact op met onze customer service.