Giftcards

Giftcards zijn leuk om te geven en leuk om te krijgen! Bekijk hier de veelgestelde vragen over giftcards. Bij HockeyDirect.nl bieden we de mogelijkheid om zowel PassaSports Giftcards als Sportsgiftcards in te leveren. Ook kan je meerdere giftcards op één bestelling gebruiken.

 

Veelgestelde vragen over giftcards

Kan ik een giftcard aanschaffen?

Jazeker! Je kunt bij ons digitale giftcards aankopen. De giftcard ontvang je binnen een half uur na de bestelling in de mail. In de mail is een PDF-bestand bijgevoegd. Deze kan je printen om diezelfde dag nog cadeau te geven!

Ik heb een giftcard gekocht, maar een typfout gemaakt in mijn mailadres, Wat nu?

Dat kan natuurlijk gebeuren! Neem dan contact op met onze customer service. Stuur hierbij een screenshot van de bankafschrijving mee, zodat we direct de kaart naar het juiste e-mailadres kunnen zenden.

Wat is het saldo en de vervaldatum van mijn giftcard?
Zowel het saldo als de vervaldatum van de giftcard kan je controleren via de saldochecker. Deze tref je hier aan.
Hoe betaal ik met een giftcard?

Plaats alle artikelen in de winkelwagen en klik op “ik ga bestellen”. In de laatste stap van het bestelproces kom je bij de betaalmethoden. Je kiest hier voor Giftcards. Klik dan op de knop "bestellen en betalen". Je bent nu in de beveiligde betaalomgeving en kies hier voor de juiste giftcard. Nadat je de kaartcode en pincode hebt ingevoerd, kan je het eventuele restant betalen met een betaalmethode naar keuze. Als je nog een giftcard hebt, klik je hier opnieuw voor de betaalmethode “Giftcards”.

Wat als mijn giftcard niet werkt of aangeeft geen saldo te hebben?

Als jouw giftcardcode bestaat uit cijfers en letters, klik dan hier. Bestaat jouw giftcard uit 19 cijfers? Dan kan het zijn, wanneer je een tweede bestelpoging doet met de giftcard, dat het saldo tijdelijk als gereserveerd staat voor je vorige bestelpoging. Je krijgt dan de melding dat je geen saldo hebt. Na een half uur moet het bedrag weer zijn vrijgegeven.


Werkt dit niet en weet je zeker dat je saldo hebt? Neem dan contact op met onze customer service, stuur hierbij een foto van de giftcard mee.

Wat gebeurt er met mijn giftcard als ik de bestelling, welke ik (deels) heb betaald met een giftcard, retourneer?

Als je een bestelling hebt betaald met een giftcard en je retourneert een deel of de hele bestelling, wordt het bedrag dat je met de giftcard hebt betaald, weer teruggestort op de originele giftcard. Het is belangrijk om je giftcard te bewaren totdat je zeker weet dat de bestelling naar wens is.


Als je niet de hele bestelling retourneert, kan het zijn dat de waarde van je giftcard verandert. In dat geval sturen wij je een nieuwe giftcard toe per e-mail.


Als je de bestelling deels met een giftcard hebt betaald en het resterende bedrag met een andere betaalmethode, wordt eerst het geld dat je met een andere betaalmethode hebt bijbetaald teruggestort op je bankrekening.

 

Niet het antwoord op je vraag gevonden? Neem dan contact op met onze customer service.